وبــــــــــــلاگ تفریـــــــــــحی پســــــــــــــرک وبــــــــــــلاگ تفریـــــــــــحی پســــــــــــــرک
درباره ما


سلام دوستای خوبم.من پسرکم.این وبلاگو درست کردم که بتونم با دوستای مجازیم حرف بزنم البته نه از اون حرفایی که تو دهنم جا نمی شه ! حرفای کوچیک کوچیک.خوشحالم از اینکه به من سر زدیو می خوای حرفامو گوش بدی...ممنون

پیوند روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


وبــــــــــــلاگ تفریـــــــــــحی پســــــــــــــرک

چرت و پرت های پسرک
موضوع: <-PostCategory->

سلام دوستم ........

خوبی؟

خیلی دلم واست تنگ شده بود

ایشالله هرجا هستی موفق باشی

راستی فهمیدی اسم وبلاگو عوض کردم؟؟؟

آره عوضش کردم گذاشتم:چرت و پرت های پسرک

آخه هرچی می گم چرت و پرته...تاحالا چیز بدرد بخور گفتم؟

الانم اومد چرت و پرت بگم

امروز نمی دونی چه روز خوبی بود واسه من (خدا رو شکر) .......مطمئنم واسه تو هم روز خوبی بوده

فقط یه قسمتش بد بود.......اونم زنگ ریاضی......البته ریاضی خوبه ها بستگی به معلمش داره

نمی گم معلممون بده ها اما صغیل یا سغیل، صقیل ،سقیل یا ..........

خیلی گیر میده...به همه چی.....هرچی که فکرشو کنی....

مثلا یکی دوستام یه سوالو ننوشته بود خواست از کلاس بندازش بیرون.. بنده خدا با کلی التماس موند تو کلاس

ببخش من باید برم کلی درس ریخته رو سرم(عربی،مطالعات،زیست و ..........)

واسم دعا کن.............

ممنون که اومدی به چرتوپرتام گوش دادی

دوست دارم

خداحافظ

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهرداد اشک9
ساعت12:14---23 مهر 1389
سلام..شعر پست قبلیت خیلی قشنگ بود...

چرا دیگه بهم خبر ندادی که اومدی؟

منم تقریبا یه خاطره نوشتم از اول دبیرستام اگه میشه بیا بخون..

یا علی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :پسرک | لينک ثابت | 17 مهر 1389برچسب:چرت و پرت,|



موضوعات
چرت و پرتام مطالب جالب و خواندنی اس ام اس جدید عکس دانلود آهنگ بازی برنامه جملات قصار فال طنز اخبار

لینک دوستان

دنیای کوچک من
وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
طرفداران جاستین بیبر
اطلاعات خودروها
Olom Rayaneh
اموزشی وتفریحی
رونالدینهو گائوچو
ღ.•*♥ عســــل دی ال ♥*•.ღ
دست نوشته های پسرک
داغ و زیبا
نوشته های یک نمکدون بی نمک
طرفداران آندرتیکر
بهترین و بروزترین وبلاگ ایرانی
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
سرزمین احساس
عکسها و مطالب روز دست نخورده داغ داغ
سوگولی ها
حافظان محیط زیست
داری بی همسفر میری
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های پسرک و آدرس pesarak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

خرداد 1390
بهمن 1389
دی 1389
آبان 1389
مهر 1389
دی 1384


نویسنده وبلاگ :

پسرک

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 79037
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com